About my day /Leonie

Heej alla!

Idag var det skola som vanligt. Det var skit nice, för vi slutade kl 11.40 ungefär.. Skönt ju! Jag, milli och Adina mötte upp Olivia vid lunchen och vi drog ut. Sen var Olivia tvungen att gå till tandläkarn. Så jag var med milli och Adina, och vi mötte även upp Viktor. Vi satt mest och chillade, sen drog jag hem igen..
'
När Olivia var klar hos tandläkarn så mötte jag upp henne vi seven eleven här i hornstull, vi satt och fikade lite. Skit goda brownies, fan! Men det var typ en kille där som hade en stor tumör på baksidan av hans huvud, tyckte fett synd om honom. Tänk att alltid få en massa blickar av folk på stan, och en massa "euw", och höra en massa viska om en hela tiden? Jobbigt.. Sen drog iaf jag och Olivia till högalidsparken och satte oss på en bänk och chillade.
'
Helt okej dag, gjorde inte så mycket precis.. Jag som brukar ha värsta historien att berätta? Hahah.. nej, men idag blev det inte så.
Söta Adina, på spanskan


'
Milli, jag, Olivia och Adina

'
Jag, Milli, Adina och Olivia.. Snyyggt!

'
Sötaste Olivia

'
Olivia och jag.. jag vet, jag är kort. Hahah..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0