About my Day /Leonie

Heej bloggen!

Idag vaknade jag upp hos Nana, klädde på mig, fixade mig, åt frukost och sådant. Sen åkte jag hem igen. Ungefär vid klockan fem drog jag hem till Saga, och vi drog till timmis på direkten. Där träffade vi Micke och Viktor och vi typ börja bråka med dem så dem tog min mobil och sprang iväg -.- Skit jobbiga!
'
Så länge så gick jag och Saga runt på söder och flummade as mycket! Skit kul, haha.. har saknat min bebis! Iaf, vi tog jätte många bilder och sånt! Vääldigt random dag.. haha!
Saga & Jag, innan vi drog ut!
'
Jag & Saga i timmis!
'
Saga & jag, äslar att spegla mig på svarta bilar!
'
Saga & jag, hahah.. fyfan vad jag ser kort ut!
'
Yeaah!
'
Älskar dig!
'
'
Jag då!

'
Det ser ut som jag har dubbelhaka, men ignorera det!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0