Back on Track /Leonie

Heej bloggen!

Är tillbaka nu, mitt internet funkar som vanligt! Bra va..?
Just nu sitter jag iaf och snackar i tele med Simona, kom hem för ungefär en halv timme sen. Har varit på grönan idag, ovanligt.. nej, driver. Det var faktisk inte så långa köer idag, man kunde typ springa rakt in till Jetline, hur skönt som helst ju!
'
Men nu ska jag berätta en liten secret, jag har nämligen färgat mitt hår brunt!
Jag har inte nämnt det på bloggen än, men har haft det ett ganska långt tag nu. Ni får se en bättre bild på det snart, men tills dess får ni nöja er med min webcam.

Kommentarer
Postat av: sonia

Simona ring ! <3

2010-08-12 @ 22:58:00
URL: http://densocialaste.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0