Bilder och text från tiiiiisdag! /Simona

Jag träffade Corinne vid ginatricot och vi gick in och köpte ett svart Linne till mig. Sen så träffade vi Leonie vid slussens t-bana. Då var hon inte längre blondin utan brunnet. Fett hett ;)

Sen drog vi till ung & var där och dansade, pratade, skrattade, blev knuffade av killar och lalala. Träffade lite folk fär också. Men hejade bara på dom. Vi åt på donken också. Haha, det var typ slagsmål där. Fyfan vad jag garvade! :D Sen drog vi till grönan en snabbis, men Corinne åkte bara en sak, för sen skulle hon sova över hos Fanny Vahlne, då blev jag och Lelle fett sur. Haha, nerå ;) Jag och Lelle stannade kvar ett tag, men sen drog vi hem till mig och Lelle sov hos mig. Det var niiiiiiiiiice! ;)

Leonie & Corinne på ung08!

fetton på donken, haha ;)

Jag & Corinne. Fyfan vad jag är modig som vådar pilla i inälvor och skit :D

Vem är snyggot som håller i kameran?

Corinna och Leonie sötnosar!


Usch, bjuuuuder!

Thaa twinnies ;)

Man är ju bäst vafan!

Ännu bättre, Leonie fick hålla i kexchokladen, kunde inte hålla i den samtidigt hehe :P

/Simona


Kommentarer
Postat av: Leonie ♥

tack för att du bara valde fuuula bilder på mig!

2010-08-14 @ 02:24:15
URL: http://ssweetlips.blogg.se/
Postat av: simone

häärliga foton :D

2010-08-14 @ 11:57:25
URL: http://fattybom.se

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0