Coooooooling här.

Och det är alltså Corinne!
Just nu är Leonie hemma hos mig, och vi chillar lite och har just kollat på en film som hette typ paranormal activity asså jag hatar den den filmen! den är så jävla skabbig! Fyfan
Idag har Simona, Leonie och jag varit överallt på söder typ, Det har varit en nice dag.
Btw, Leonie och jag är världens sexigaste, sötaste, finaste, underbaraste, coolaste, snällaste, ungar på söder!

Hejdå, ha ett bra liv. Puss & hej, Corinne!


<------------ Alla ska lyssna på låten! ♥

Kommentarer
Postat av: Simona

ditt cp, du ska skriva Simona, Leonie & jag är världens sexigaste, sötaste, finaste, underbaraste, coolaste, snällaste, ungar på söder! Sådeså :D

2010-08-29 @ 00:31:42
URL: http://ssweetlips.blogg.se/
Postat av: daniella

jag då? nej men hallå Corinne du loooovade att skaffa blogg så sätt i gång din åsna! Det är skitkul att läsa det du skriver så skapa rååå! :D <3

2010-08-29 @ 16:07:20
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0