Fångarna på fortet & Time Out /Simona

Hej igeeen!

Ligger och kollar på Time Out & kollade nyss på fångarna på fortet. Niiiice! Men nu så har det slutat och är något skit program som är typ nästan exakt som parlamentet, hääärmisar!

Ska lägga mig snart och sova bort det sjuka. Är jätte trött faktiskt. Men ska blogga lite iaf :) Tar med mig datan till skolan imorn, så jag kanske kan blogga därifrån om det finns internet. Fast det tror jag inte plus att vi inte ens får vara inne på rasterna om det inte är dåligt väder. Snääälla bli dåligt väder! haha. Annars drar jag bara till donken efter med nån och chiiilar. Där finns det internet. Nice! Eller nått internet cafe eller whatever. Someting.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0