Skolor är ett rent helvete! /Simona

Tjolahoppsan!

Kom hem för ett tag sen och har sen dess suttit och käkat sushin som Tovas pappa köpte till mig. Jätte snällt! Har varit på Tovas ridskola, och det var skiitkul! :)

Usch, hatar min skola! Allt är så svårt och man måste kunne precis allt! Undrar om jag har typ ADD eller dyslexi eller vad det eheter. Kan inte ens vokalerna. Det brukar man väl kunna på dagis typ, suger på matte och kan yp bara säga hej på engelska. Jag kan knappt läsa. HJÄLP MIIG! Sen ska man kunna en massa städer som jag aldrig ens hört. Usch, jag vill inte ens tänka på det. Jag har bestämt mig. Jag ska INTE gå till skolan imorn!


Kommentarer
Postat av: -

att ge upp löser inget, är du stark så ska du visa alla på din skola att du kan :)

2010-08-26 @ 16:28:56
URL: http://-
Postat av: toooovaaa <3

bra sagt :)

2010-08-27 @ 07:26:11
URL: http://hetasomfan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0