Godnatt! /Simona

Det blev inte ngn update idag, men det blir det imorn!

Fick sådan lust att blogga nu, så nu slänger jag in ett inlägg. Leonie verkar inte ha bloggat. Lite synd faktiskt, men statestiken håller sig på plats iaf. Brabra! Applåd till er! Imorn är det kör. Har haft jätte ont i huvudet idag, kanske att jag stannar hemma från skolan, jag vet inte. Vi får se hur jag mår imorn. Sov i skolan idag iaf, Ann sa att jag skulle gära det. Så jag la oss i vår soffa och tog en tupplur. Gick tom till syster. Menmen, nu ska jag sova så vi får höras imorgon eller nått sånt. Puss på er! :D


Hehe, failbild, Var meningen att man skulle se halva mig en orkar inte ta om -.-

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0