Goooodmooooorgon! /Simona

Godmorgoooon!

Ska snart hoppa in i duschen och få bort mina jävla SL-tatueringar och fakee free eller vafan det står. Dom är bara jobbiga och fula på mig. Så aa.

Idag blir det inte ung, jag och lelle har tröttnatt. Så vi ska t grönan istället, det är så mkt roligare. Och förlåt att det inte blivit så mkt update de senaste dagarna, men jag har ett liv fgaktiskt. Jag tänker inte sitt apå sommaren framför datan bara för er skull. Det skulle ju vara en annan sak om jag var storbloggare. Men nu är jag inte det. Iaf, Leonie börjar blogga idag, så då blir det mer update! Nöjda? Haha, driver. Men aaa. Sen måste jag tagga till pappa och hämta kameraladdare och överförningssladd. Sen får ni massa bilder :) Nää, nu ska jag duscha, puss så hörs vi!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0