Hemma för ett tag sen ;) /Simona

Hej alla!

Kom hem för ganska länge sen, kanske ni har märkt eftersom att jag skrivit lite få inlägg, men iaf. Jag är lite smått irriterad på en viss blondin just nu som är så jääääääävla dryg. Och du vet vem du är. Sen blev jag lite smått irriterad på en kommentar på bloggen också, haha. Men det är lungt nu, blev fan rädd när hon sat att hon skulle anmäla mig, så jag tog bort inlägget, man vill väl inte ha en prick hos polisen. Eller, man får nog ingen prick för det ;)

Iaf, ska duscha nu och göra läxan. Kan inte bloggar mer idag, men Leonie bloggar säkert. Jag med tror jag. Haha, aja, måste duscha!

Dåligt ljus, men whatever

Kommentarer
Postat av: Sara

Ouupsi ;) Va vare du skrev haha?? ;)<3

2010-08-22 @ 21:35:37
URL: http://dinasotnosar.blogg.se/
Postat av: din tova u know ;)

finaste simona älskling, miss u :( <333333

2010-08-22 @ 21:50:45
URL: http://hetasomfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är inte blondin, jag är halv blondin/brunnett

2010-08-23 @ 07:17:22

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0