Hemmo hos mig! /Simona

Hejsan på er!

Nu är man hemma hos sig igen och har varit det sen klockan var 10 i 9, men jag har inte orkat blogga, trodde nämligen att Leonie skulle göra det. Men nu ser jag att hon inte alls har gjort det, så jag gör ett litet inlägg då.

Asså tänk! jag gick från hammarby sjöstad till södermalm. Asså, ända till Slussen! fast, jag tog ju färgan över vattnet, kan ju inte direkt simma över, och det skulle ta år att gå runt hela hammarby sjöstad. Men gud, jag var helt slut när jag kom hem och tog direkt ett bad. Sen har jag fått några konstiga knölar på benen, tänk om det är cancer knölar!? :'( Dom hr jag har lite olivolja och kräm på. Så dom är inte lika hårda längre. Sen har jag ätit frukt och kollat runt lite på facebook.

Det var så kul, för det var folk som kom fram till mig och Lelle på The Voice och sa att dom läste vår blogg och att den var jätte bra osv. Passar på att tacka igen, jätte roligt att ni vågar komma fram! Kom fram lite oftare bara så blir det perfekt! Hörde att det var några som hade sett oss men inte vågade gå fram. men vi är inte farliga, jag lovar! :) Fråga tjejerna som faktiskt kom fram ;D

haha, igår. Båda ser lite konstiga ut, men whatever ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

ja messa lelle innan o tänkte bara säga hej men ja hittade er inte :/ <3

2010-08-15 @ 23:44:47
URL: http://somsyskon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0