Hiss o diss! /Simona



- Att byta skola.
Det är ganska kul faktiskt, man träffar massor med nytt folk och får jätte mycket nya kompisar. man får mycket uppmärksamhet och alla är nyfikna på än. och allt ät nytt, och jag gillar nya saker. och jag gillar uppmärksamhet också. Så det är nice!

- Maaaat! Jag är seriöst kär i mat. Skulle inte kunna leva utan mat. Men det beror förstås på om det är god mat, och oftast är det de. Kan äta huuuuur mycket som helst, och det är så jäääävla gott! Hehe, rolig hiss va? ;)

- Photoshop. Det går inte att säga mer än att jag älskar det! hade det inte funnits hade alla bloggar varit så trööökiga och allt, så tack till dig som kom på photoshopet! Jag ska fan också komma på ngt riktigt grymt dataprogram och tjäna massor av pengar på det, som alla kommer andvända till sina bloggar och skit. typ samma som photoshop men enklare att förstå. Hehe, nä. Nu ska vi inte på in på detaljer ;)



- Att sommarlovet är slut!
Ja, nu måste jag gå upp jätte tidigt, måste gå och lägga mig tidigt, och inte få göra vad jag vill på dagarna. Jag måste sitta på en stol och skriva ner massa ointressanta saker som jag inte ens vill lära mig. Usch! Sen dedär med läxor vill jag inte ens prata om -.-

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0