@ home, DESSIES.SE /Simona

Tjenare tjenare!

Är just nu hemma. Det blev inget sova hos Sigrid, det gick inte för hon hade varit sjuk idag och behlvde vila. trist, men ändå inte. Min syrra har ju kommit hem, och då kan jag ju spenadera lite tid med henne ikväll, kanske kolla på någon film eller något? Det skulle vara nice!

Vet ni vem jag mötte på vägen hem? Eller på vägen hem och på vägen hem. Jag såg henne på tjärhovsplan när jag satt på bussen. Då rusade jag från närmaste busstation till tjärhovsplan för att ta idolbild med självaste desiree nilsson. Är man cool eller är man cool? Haha, fyfan vad nice! Nu har jag träffat nästan alla utom Kenza & Foki. Och blondinbellas blogg är inte så jätte stor enligt mig ...

Aaa, jag ser as tjock ut men det är för att tröjan har åkt utåt ;)

Kommentarer
Postat av: F R I D A

Har träffat dessie, paow, foki o gaybloggen ;)

2010-08-20 @ 21:59:17
URL: http://littlefriida.blogg.se/
Postat av: daniella

visst är hon snäll? :D träffade henne på en fest och vi dansade och snacka skitmycket hon är skithärlig tillskillnad från vissa andra.. hoshost paow

2010-08-20 @ 22:02:53
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0