I love my life /Leonie

Jag älskar mitt liv just,
Vet inte varför men allting känns så jävla bra!
Livet leker, jag har inget att stressa över, inget att vara orolig över,
jag har världens bästa kompisar, bättre än eran, bästa ever,
Fyfan vad bra liv jag har just nu,
Och glöm inte att jag har världens bästa bloggläsare också,
tack till alla nya/gamla vänner,
tack till er söta bloggläsare,
tack till mina underbara föräldrar,
tack, tack, tack, tack
'
Jag vill bara skrika! Jag är så glaad,
Aaaaaaaa, jag älskar er alla, ni är fan bäst!
tack till dem som hatar mig,
tack till dem som sårar mig,
ni gör mig bara till en starkare person, så TACK till er!
LOVE ♥



Kommentarer
Postat av: adina

bäst liv efter mej :) <3

2010-08-19 @ 17:07:29
URL: http://addisan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0