Igår med Sigrid /Simona

Som ni vet så var jag med Sigrid igår!

Jag åkte och hämtade henne på MSV och vi drog till Solis och köpte glass. Sen gick vi runt på käraste söder och hade absolut inget att göra. Men sen! Sen drog vi till Donken och åt ennu mer glass och lekte i lekrummet. Men sen hade vi fett tråkigt så vi drog. Påvägen tog vi en vatten och hade typ 3 sugror i den. Haha, så jävla kul vi hade!

Sen drog vi hem till min mormor och åt en macka med smör och kiwi. Ni måste testa, det är skit gott! Sen sa vi hejdå och ville ha ennu mer glass. Men vi hade bara 5 kr, så vi tänkte panta burkar. Så vi gick till en hamburgar kiosk eller vad man ska kalla det och bad om pantburkar. Men han frågade bara vad vi skulle ha det till, och då svarade jag att vi skulle köpa glass men hade inte riktigt råd. Då sa han att han kunde bjuda på mjukglass med strössel och strut (!!!). Haha, de roliga var att jag frågade också om inte hans chef skulle bli lack, men han svarade "Min chef e ändå så dum, så han skiter jag i" SÅ GÅ DIT! GRATIS GLASS FÖRFAN!

Sen drog vi till zinken igen och var där. När vi hade käkat upp glassarna så drog vi hem till Sigrid, och på vägen hem gjorde vi värsta muppfrisyrerna och gick runt så. Vid middagen så hade vi fett flumm och skrattade as mycket! Sigrids mamma skrattade till och med! hahahahahah! Sen gick vi upp på sigrids tak och körde ngn vatten lek, men sen tröttnade vi. och skrek på några killar som spelade fotboll, sen visade sig det att det var Marcell & hans kompis. Så vi slängde ner massa vatten på dom. hehe, sen jagade vi dom runt hela jävla medis och kastade massa vatten, och dom blev fett blöta. hahaha, sen var jag tcungen att gå hem :(
















Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0