Kom hem för lääänge sen! /Simona

Hej alla!


Kom hem för ca 3 tim sen. Sedan dess har jag bara suttit vid datan och degat. Spotify, Facebook, gått igenom mail och vänner på facebook. Skööööönt! :) Har inte haft tid att blogga riktigt. Har inte haft lust heller ... Ska nog sluta blogga när jag och Leonie tar bort den här bloggen. Sen kanske jag skaffar det igen lite senare.

Ska träffa Leonie imorn, och jag ska köpa nya byxor och så, för jag klippte just hål i mina. Dumma unge! Haha, aja. Sen ska jag och Leonie göra en hemlig sak som ni får veta imorn :)

Fasen vad blont mitt hår har blivit! ;O <3


Kommentarer
Postat av: Josefa ♥

Simona.

Varför får int jag följa med er till ung08?? Hur gammal är du? Vad har jag gjort dig??

2010-08-08 @ 23:19:15
URL: http://weepoh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0