Livet är en plåga


Jag är så jävla trött på livet. Allt är negatift och alla klagar. Allt bråk mellan alla människor och alla som hatar varandra. Visa lite respekt, respekt för andra. Jag får också skit för det. Inget jag gör duger. Jag är för feg för att säga ifrån, jag är feg för att säga sanningen. Jag vill inte att folk ska veta vad jag gjort, vad det är för jävla liv jag har. Usch, jag vill bara stänga av mitt liv och börja om på nytt!

Men tack alla som funnits där och stöttat mig! Mickis, Leonie, Sigrid, Tova, Bror, Mimmi, Philip, Sonia, Saga och massa fler!


Kommentarer
Postat av: J O S E F A ♥

Shiet happends.. Skojja bah! Men stöttar int ja dejj? ;O <3

2010-08-07 @ 23:46:28
URL: http://weepoh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0