@ mammas place /Simona

Hej alla!

Blev inget morgoninlägg. Hade inte tid med det, vaknade lite för sent och tressade jätte mycket! Nu är jag iaf hemma från skolan och har fått reda på att pappa vet vad den här bloggen heter. Han sökte bara på Simona blogg och då kom det upp. Fan! Men han har lovat att inte läsa den, och mamma vet inte vad den heter, så det är lungt :)

Iaf, pappa kommer och hämtar mig snart. Han får hjälpa mig med släpet. Ska nog käpa nya skor idag. mina är verkligen helt slutkörda! Men iaf. Vill inte gå i sofiaskolan, även fast klasskompisarna e snälla, men har redan blivit kallad dumma saker från dom i paralellklassen. Hoppas hoppas hoppas att jag får en plats på kulturama snart. Står i kö. Och kön är nog ganska lång. En i min klass i Sofiaskolan står också på kö. Aja, vi hörs senare!

Igår ...


Kommentarer
Postat av: Paulina

En fråga till leonie

Vart har du köpt din lilla handväska?

2010-08-23 @ 16:24:28

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0