Mot slussen! /Simona

Hej alla!

Ska dra till slussen, ska träffa Sigrid där och hämta kepsen, sen träffar jag Ingrid vid 1 i slussen. Och vi drar väl till grönan då. Sen kommer jafg komma hem halv8 eller nått sånt och kommer blogga. Men kommer lägga mig tidigt eftersom att skolan börjar.

Min mobil har inget saldo, alltså kan jag inte smsa eller ringa, men jag kan dock svara när folk ringer mig. Men kommer inte kunna svara på sms jag får. Men vi ska fixa det imorgon.

TILL DANIELLA; Jag vet att det var en engångsgrej. Jag gjorde en kategori bara för att folk skulle ha lättare att hitta det. Inte för att jag ska fortsätta med det. Det var bara för att jag inte hade något att bloggs om ;) Men om du vill kan jag ta bort kategorin :) <3

Omg, såg att jag måste platta håret ;)

Kommentarer
Postat av: daniella

haha okej :) <3 men omg "rosabrudarna" chilla vad är ert problem! :O

2010-08-22 @ 14:27:17
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0