Nu är det min tur att hissa & dissa /Leonie

'
'
ssweetlips.blogg.se - Här hissar man sin egna blogg.. haha, men den är ju så himla bra! Jag älskar vår blogg, det är min favoritblogg faktiskt! Stor hiss till vår blogg!
'
Facebook - Alltså jag vet att alla hissar facebook, men det är så jävla bra! Det är typ min favorit sida, I ♥ FACEBOOK. Finns inte så mycket annat att säga om det.
'
Hammarbysjöstad - När jag flyttade dit så hatade jag det, det var kallt och helt öde. Men nu på sommaren är det jätte mysigt ju! Det på minner mig om vårt hus i USA. Hiss till hammarbysjöstad!
'
'
Att sommarlovet är slut - Ja, det suger hästballe.
'
Falska vänner - Det finns inget ord för hur mycket jag hatar falska vänner. Ja, alltså jag hatar det! Märker jag att nån av mina kompisar har gått bakom min rygg och sagt något om mig, eller spridit ett rykte, eller sagt en hemlighet så är jag inte vän med henne längre.

Kommentarer
Postat av: maja/messie

du har as bra blogg, kolla in min !

frågestund just nu:)

2010-08-21 @ 13:12:04
URL: http://meessiiee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0