Oj, statestiken var ju bra *host* /Simona

Hääääjsan :D

Kom hem för ett tag sen och har haft det fett chill med kööömpisarnaa. Först så gick jag med mamma och åt på ngn grillspetts resturang typ. sen så gick jag till kören och sjöng aaaaashögt och gjorde bort mig + att jag var skitful och osminkad. Sen risade jag och Estelle iväg till hennes träning och medans så var jag med Johanna & Karin typ. Såg Ella också, men ville inte hälsa. Såg ut som ett rövhål så jag hade inte så mkt lust. hehe :P sry sötan <3

Iaf, sen när Estelle slutat så var jag Johanna, Estelle, karin, Linnea, Carolina & Jonna och snackade och hade niice. hade "vattenkrig" med Johanna, fast det vara var hon som fick på sig, Hahahah, sucker ;) sen drog vi till Donken utan Jonna & hade gryyyyyyyyymt kul, sen taggade jag hem :) just, sorry för dålig update, ska bättre på mig. Jag lovar! Näää, nu ska jag chilla med morsan. Hörs :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0