Om dagen..

Heej alla!

Idag mötte jag Mickis vid slussen, och vi tog färjan till grönan. Där mötte vi Nova och Ellla. Vi åkte Pop expressen hela tiden typ. Hahah, och det var typ en kille som var 17år ungefär, och han höll på med oss hela tiden! Han bah; Du har fina ögon, du kommer bli väldigt snygg som stor. Haha, och sen gav han mig ett halsband? Haha..
'
Typ lite före vi skulle hem så bad vi den där killen att köpa en helium ballong till oss, och han gjorde det också! Haha, men det var grymt äckligt för han sa till mig; Jag vill gå med dig ensam. Jag bah; öh.. hehe, nej?
Haha, skit skumt? Sen missade vi den första båten, men vi behövde inte vänta så länge på nästa. Jag och Nova tog tuben hem, fast hon gick av en station för mig då. Men iaf.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0