Ösregn på grönalund /Simona

Igår var man på grönan med Johanna, Andrea, Mickis, Ella & Nova.


Vi möttes vid popexpressen typ och åkte den en gång. Sen började det ösregna typ, och då åkte vi jetline. Haha, niiice ;) Man blev fett blöta och det gjorde sjukt ont! Sen åkte vi slänggungan, och då ble man typ asblöt och man kunde lika gärna bada med kläderna på eller nått.

Sen blev Nova & Mickis hungriga så dom åt och jag och Ella väntade på dom, medans Johanna & Andrea åkte flygande mattan. Jag hade lagt min mobil i johannas väska för att den inte skulle bli blöt. Efter det så spelde Nova & Mickis på "Gottochblandat-hjul" och Mickis skitungen vann! Fan, lyllo henne! haha. Men sen drog Ella Mickis och Nova hem, och då var jag ensam kvar och letade efter Johanna eftersom att jag behövde min mobil. Sen efter några minuter så hittade jag henne, och då ringde jag pappa så ko han och hämtade mig :)
Haha, Mickis & Johanna åker Jetline! Fyfan vad blöt man blev!

Från vänter, Ella, jag & Nova. Ser ni hur blöta vi blev?

Ella & Jag Och lite av Johanna där bak. Jag står med ryggen vänd ;) Usch, jävla pissväder!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0