Pappa har åkt ;'( /Simona

Hej alla!


Jag sitter och gråter typ. Jag är på skitdåligt humör. För min pappa har åkt nu. Han drog för 10 minuter sen. Han ska ta flyget till Turkiet. Tänk om han dör. Då tänker jag också dö! Jag älskar honom så mkt och har inte visat ngn respekt för honom alls. Förlåt pappa, förlåt för att jag är en jobbig skitunge som ska ha allt♥

Juste, lyssnar på Justin Bieber. Usch, hatar han! Hehe, ful dålig på att sjunga, dåliga låtar, haha. Vad negativ man är då. Haha, men seriöst. Han måste ha ett olyckligt kärleksliv eftersom at han bara sjunger om kärlek och "i need someboddy to love" och massa olycklig kärlek vafan. Nej usch, jag gillar honom inte. Thats it!

Faan! Skolan börjar snart. Den 18e, usch! Jag vill inte! Jag hatar skolan. Och jag vill absolut inte börja i Sofiaskolan. Känner inte en kotte där och kommer gå runt mobbad överallt. Usch, jag vill inte! Jag vill vara kvar i min skola, Södermalmsskolan är underbar! Min klass är fan underbar! Jag vill inte, verkligen inte!

Nej, nu ska jag fortsätta gråta, sen ska jag nog sova. Bror sover redan, och vi är dom ända hemma.

Inte right now egentligen, men jag är grymt ful just nu, och jag gråter. Så varför skulle jag ta ett kort? ;/


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0