Pinsamt! /Leonie

Heej bloggen!

Är hemma nu, ska strax göra svar på tal till en fråga jag har fått.
Men idag hade vi ju ett "upprop" i skolan, gjorde så klart bort mig totalt! Typ fick garv attacker hela tiden, och sen när jag skulle prata (framför klassen, som jag knappt känner) så kom det inte fram ett ord, jag typ bara satt där och skratta! Usch, vad pinsamt! Ska alltid få skratt attack vi fel tillfälle, haha..!
'
Sen var jag med Olivia, har saknat hennes så JÄVLA MYCKET.
Vi gick runt på söder, sen gick vi till kungsträdgården och t-centralen. Vi tittade affärer och försökte hitta en blå baseball jacka från ginatricot i Olivias storlek, men hittade det inte.
'
Sen åkte jag och pappa till tullinge och hämtade upp min farmor som jobbar i en skola där, och vi körde till Ikea och var där i tre timmar. Jag fick hem en garderob, och några färgglada kuddar. Sen åkte vi vidare till H&M och köpte lite kläder till mig, och nytt smink. Det var min dag, puss på er! ♥
Inte Right Now, men pallar inte ta bild.. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0