Simona is hooooome! (: /Simona

Tjosan i trosan, Tjallen i ballen!

Sitter hemma nu, och jag hade grymt kul med Sigrid! Kommer bilder lite senare. Just nu gör jag läxan tills imorn. Ska skriva om sommarlovet, eftersom att jag inte blev klar idag i skolan. har fått lite kompisar nu så att jag inte är helt mobbad, men dom flesta är inte som jag tänkte. Men alla är jätte snälla! Tindra & Vilma tycker jag nog mest om, det är dom lite mer normala. men annars gillar jag väl, alla? Nej, faktiskt inte. Men dom flesta :D Hoppas dom inte läser den här bloggen, grymt pinsamt isf!

Snart kommer Syrran, eller ja. Vid 12 typ, så jag ska sitta uppe och vänta har jag bestämt. Hihi, kommer ni ihåg henne? Nivet nadia? Nej, måste fortsätta med läxan, hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0