Simona Skriver

Godmorgon (?)

Vaknade runt 11 och har ätit frukost och suttit vid datan sen dess. Klätt på mig och plattat håret har jag också gjort. Ska bara sminka mig nu, sen är jag klar tror jag. Måste kila iväg till pappa också, men det gör jag ganska snart! Sen möter jag upp Lelle och vi drar till ung och kanske träffar lite folk. Nån Dennis ville typ träffa oss.

Imorrn sover jag hos Lelle, och då är det ju typ The voice, och vi stannar där tills det är slut, sen drar vi till henne och hyr film, köper chips och godis och har det chill hema hos henne. Ska ha med mig min dator också så det kommer bli update.

Kom ihåg att om ni ser mig och Lelle på ung eller the voice eler vad som helst, kom gärna fram och hälsa istället för att glo på oss. Jag Leonie gillar inte folk som glor, och vi kan få fel uppfattning om att ni kollar snett. Precis som Lelle skrev, så kom fram och hälsa! Hörde att det var massor som hade sett oss på ung och grönan. Ni skrev ju till mig på facebook. Jag vet ju inte hur ni ser ut, så jag kan ju inte riktigt gå fram, men gå fram ni om ni väl ser oss, vi är farliga. Vi gillar det bara! :)

haha, osminkad ...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0