/Simona


Jag hatar choklad men tycker om daim
Jag har vunnit sångtävlingar när jag var yngre.
Jag har sökt till Lilla melodifestivalen med Leonie när vi var typ 8.
Jag är mörkrädd. Och oftast när jag är med andra.
Jag har världens dåligaste humor och skrattar åt kastrull
(HAHAHA, TOVA!)
Jag är kvartsitalienk, men det kanske ni redan visste, hehe.
Jag har typ ett jätte bra självförtroende, men på bloggen har jag inte det.
Jag fick min första kyss när jag var 6 år. Hehe, är man poppis eller
*ironi*
Jag har alltid tyckt att killar är skit, som jordgubbar typ. Söta, men riktigt omogna!
Att nu kommer inte jag på något att skriva :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeer såna inläggen! Som hiss och diss,sminktips osv osv

2010-08-12 @ 15:58:46

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0