Sista dagen på sommarlovet spenderas med tova :D /Simona

Godmorgon!

Vaknade runt 10 tiden och jag sov på golvet utan en madrass. För jag Tova och Mickis sov i en 120 säng och det var astrångt, så jag la mig på golvet och sov. Utan en badrass, bara med kudde och täcke.

Nu är jag hemma hos tova med bara Tova, Mickis drog för kanske några minuter sen. 3 kanske? hehehe. Skoja. Det var iaf skitkul igår, tycker jag iaf. berättar sen och lägger ut bilder och så. Så det är niiice

Nej, nu ska jag vara lite social mot tova. fast hon är inte social mot mig, pratar bara med Harry i telefon, Jävla harrypotter :D hahahahahahah

Bild från igår, Mickis & jag♥ tog från Mickis kamera ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0