Slutade klockan 13 idag! /Simona

Hejsan!

Kom hem vid 2 tiden. Har bara varit hemma sen dess och chillat. Skulle träffat tova & Nova typ, men Tova är sjuk och har min mobil, och jag kan inte Novas nr utantill och hon är inte innte påf facebook. Aja, det blir säkert skönt med en chilldag ...

Efter skolan så var jag med Lovisa & Aksel i korridoren. Vi typ körde massa tävlingar och visade våra skills. En av tävlingarna var att sitta i 90grader. Jag vann alla 3 gångerna. En gång på rasten körde jag mot Vilma, jag vann efter en minut kanske. Sen tävlade jag med aksel mot varandra, och efter kanske typ 3 minuter vann jag. Sen tävlade jag med Lovisa & axel efter skolan och jag vann :) Haha, man är ju fett skillad. Visste ni att mitt rekord är 9min & 23 sek? :)

Häromdan typ ...


Btw så körde jag helt osminkat idag. Alla ba "DU HAR INGET SMINK!!!" Som om det skulle vara ett mirakel typ, hahga :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0