taget från nnadjas.blogg.se /Simona

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel?
- ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - näee, inte riktigt
hur många har du varit kär i? - jag har bara varit kär 1 gån, på riktigt verkligen!
är du kär just nu? - aa, faktiskt. Men han hatar mig typ ;/

- Tio frågor om dig själv

namn? - Simona
när fyller du år? - 17 maj, bästa you know ;)
några piercingar? - öronen, fast dom har växt igen, haha
vad har du på dig just nu? - sönderklippta jeansleggins och ett vitt linne och en svart kofta (:
vilken årstid är bäst? - Sommar helt klart!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Hmm, svår fråga. Mina morgonar brukar ofta vara perfekta, så som dom typ :D
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonen tror jag. Eller mitt hår. Även fast det är kort så tkr jag om det. Fin färg och växer as fort!
vad är du bra på? - ehh, ganska mycket. Kan inte komma på ngt jag inte är bra på just nu ;) Eller jo, att låsa cyklar :D
vem älskar du mest på denna jorden - Min bästevän och familjen<3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med ngn, tkr inte om att sova ensam, brukar gå och lägga mig i mammas/pappas säng när jag ska sova :D


- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Det är ingen som vet allt. Men den som vet mest är nog Leonie, henne kan jag berätta allt för!
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla mina vänner är underbart roliga, så det kan jag inte riktigt svara på :/
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är hur fina som helst!
vem är mest partyprisse? - Vet inte riktigt, men jag lovar att det inte blir ngt party utan mig ;) 
vem är den du helst har filmkväll me? - bästevännen (: eller aa, alla typ ;D
vem av dina vänner är mest "evil"? - evil? vad fan betyder det ? ;S


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Absolut!
vem är farligast i din familj? - jag, hahah ;)
vem ser roligast ut i din familj? - storebror helt klart! :D eller pappa, haha.
vem är coolast? - pappa (a), haha skoja. Nej,en jag såklart! ;)
har ni något husdjur? - Nej, mamma är allergiker, men skulle gärna vilja ha ett
mest gemensamt med? - mamma & pappa tror jag, eller det beror på vilket sett 
underhållningen? - pappa hahahah!
sover du oftast med? - pappa
roligaste kvällen med familjen? - Vet inte riktigt, allt är kul när man är med familjen :)

- 10 frågor om idag
vad har du gjort?
- Kollat på tv, träffat bästevän, blivit av med en cykel, gått helt i onödan till polisstationen (den var stängd), kollat efter *******. Aa, typ det :D
vad ska du göra nu? - Sova eller kolla på film. Chilla helt enkelt
har du gjort något dåligt idag? - Gråtit och bråkat med mamma
vad har du ätit idag? - 2 mackor, äpple, kyckling och liiiiite godis :D
har du duschat idag? - Nej, gjorde det igår :P
Är du trött nu? - Aa, faktiskt
vad händer i morgon ? - ung08 för fan! 
går du i skolan? - Men ja, vafan är det för fråga? Det är inte ens om idag -.-
har du varit i skolan idag? - nej, det är sommarlov vafan

- ANNAT
Hur mår du just nu? - fett trött, ledsen och hungrig
Har du piercat dig? - aa, när jag var 2 månader. Öronen duvet ;)
Är du hungrig nu? - aa, ashungrig
Vad är klockan nu just nu? - 00.32
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se & lite bloggar 

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - pappa
Vem sms:a till dig senast? - Jossan
Vem sms:a du till senast? - bästeväns mamma

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -  15 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa?- 23 timmar sen 

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - nej ?
Har du sminkat dig idag? aa, bara mascara

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nää, alla sover och vill inte väcka dom
Vilket är ditt favoritband/artist? - Akon, Usher, Leona Lewis, och massor av andra, orkar inte ta upp alla ;P

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - aa.
Har du fler än 3 jeans? - mm, mycket fler!
Har du fler än 5 tröjor? - aa, det har jag


- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - aa
Använder du wax? - nej, varför skulle jag? 
Använder du ögonskugga? - Ibland, men inte på sommaren
Använder du kajal? - nej, gjorde det förut
Använder du hårspray? - bara ibland när mitt hår är platt
Använder du volymspray? - nej, palla 
Använder du mousse? - nää
Använder du deodorant? - ja, annars luktar jag urban
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? -  ibland, inte så ofta
Använder du läppglans/läppstift? - nää, inte alls ofta
Använder du brunkräm? - nej, bara på vintern när man är blek som ett lik
Använder du rouge? - aa, fast inte på sommaren
Uppsatt hår eller hängande? - hmm, båda tror jag
plattar/lockar du håret varje dag? - nej, inte alltid men oftast. fast isf plattar jag det ;)

KÄRLEK
Är du kär just nu? - räcker det inte med att fråga det en gång?
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej, men på g ;)
Är du romantisk? - fråga någon som vet, hahahahah
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej, skulle aldrig göra så mot en kompis ?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande helt klart!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha, ja i 1an. Men bara i en dag, sen gjorde jag slut med den ena :D

Vem sov du senast bredvid? - kommer inte ihåg ... *host* ;)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - det undrar ni va? haha, hemlis 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nää
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte, fråga dom
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nää, uäch!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej. för sen gör man slut och ångrar det. Skulle inte vilja tatuera mig över huvudtaget
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - venne, en niiiiice stil :D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0