Träffade aldrig Saga.. /Leonie

Heej bloggen!

Jag skulle ju träffa Saga idag, men så blev det inte. För hon skulle äta och antagligen så tar de henne en timme att göra det.. haha. Sen ringde jag Corinne och frågade om vi kunde göra något tills Saga var klar, men hon grillade med sin familj. Sen blev jag helt hyper och typ skickade damp sms till Saga, hahah..
förlåt gumman!
'
Men nu så ska jag titta lite på desperat housewives, as usual -.-
haha, beroende! Men vi hörs senare, Puss på er alla! ♥


Kommentarer
Postat av: J O S E F A ♥

Förlåt om jag var trög på att äta.. Men mamma & Haroun kom hem vid 19.00 & sa att VI skulle göra efen mat? Så de tog 1 timme.. vid kl 8 var jag klar x) Men PUSS PÅ DIG! SAKNAR DIG! Dissa int mig.. :( <3

2010-08-05 @ 12:25:57
URL: http://weepoh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0