Dagen /Simona

jag var med Tova idag, och vi hade fett niiice! :)

Vi vaknade 10 i tolv, liiite senare än vad jag brukar. Senså gick vi upp, slog på datan och nördade. Sen så började fixa oss så att inte hela dagen skulle gå åt. Menmen. Efter en stund drog vi och Mötte Filip & hans kompis Harry i björnsträdgård. Vi pratade lite först men sen tog vi tuben till Gullmars.

Vi gjorde typ inget i gullmars, gick runt och snackade. Det var nice, men sen skulle Filip dra och då tog jag Tova & harry tuben. Tova & jag gick hem till henne och satt vid datan, och Harry gick väl hem till sig tror jag. Hehe.

Iaf, där satt vi hemma hos Tova en stund men sen bar det av till Ringen, där jag köpte lite presenter ytill papa, och lite saker till mig. Good. Men aja, sen gick vi hem & satt vi datorn. och här har vi suttit resten av kvällen :)

Jag ser helt störd ut, ignore me / tooova :)

Egooo ;)


aww, tova sötnosen som bebiiis♥


Tova, med sitt jätte fina långa hår ;) Haha. nee. Så långt har hon inte


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0