Yesterday på Grönalund

Igår så träffades jag och Leonie på Zinken. ´

Sen så cyklade Leonie hem oss (Jag satt på pakethållaren) till mig för att hämta pengar och cykelnyckel till min cykel. Och så gick vi och hämtade min cykel och cyklade iväg till Sushiresturang vid kyrkan. Leonie var jättemodig och smakade en laxgrej, och hon tyckte faktiskt att det var helt okej!

Sen så gick vi och shoppade lite. Eller ja, jag köpte bara 4 saker, visar det lite senare. Och så gick vi hem till mig igen och fixade oss inför grönan och bloggade lite. Sen så cyklade vi enda till Grönan, och fel väg dessutom, så det tog typ en timme för oss att komma dit, iaf 40 min. Haha, och vi ska cykla dit idag med. Aja, där var vi i en timme och åkta typ, Jetline, och extreme massor av gånger, men pappa ringde aldrig och bad oss gå hem, så vi gick vid 10-tiden. Så cyklade vi från grönan till hornstull för att hämta leonies saker. Och sen kom vi hem till mig vid typ 12. Haha, vi var fett rädda, för det var massa peddofiler ute då.

Leonie tog bort typ alla bilde

Innan vi drog

Vi på Djurgården

Jag i kön till Extreme, sweet ;)

Ful jävla närbild som Leonie tog


Haha, failbild


- Simona


Kommentarer
Postat av: lillian

fin blogg aaass fiiin

2010-07-29 @ 15:03:17
Postat av: Elin

Älskar eran blogg, alltså nu är så söta, sötasötasöta som socker !



seriöst, älskarerasmycket ! eran blogg är bäst ! (L)<3

2010-07-31 @ 18:43:36
URL: http://elinnborgstroom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0