Ses imorn bloggen ...!

Hej bloggen!

Ska nog sova nu. Är ganska trött och klar med läxorna. Så de e nice! Men har lite arbete kvar. Men det fixar sig säkert. Blir en skön bloggnings/hemma dag imorn. Ska inte gå någonstans har jag bestämt. Eller juste. Jädrans! Ska gå på bio med mi morbror på kvällen ju ch se Sex and Thes cite 2. Inte för att jag brukar se på det. Men aja. Det är födelsedagsgrej för mig. Jag fyllde år i maj, men det blev lite sent. Höhö. Bajskorv, jag som ville ha chill hemma. Men det har jag nog på fredag istället :D
Aja, godnatt!♥

Vet inte hur mkt jag har garvat åt den här bilden. Ser ut som en tönt som inte kan åka skidor, men det är lart jag kan. Slalom baby ;) Haha, neråh. Men det är jag och brorsan i vintras i Franska Alperna. Estelle var med också, men inte på bilden ...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0