Sitter inte inne på toaletten ;)

Hej alla!

Såg Leonies inlägg där nere om att hon vill skaffa blogg ensam. För mig är det helt okej liksom. Känner samma ibland faktiskt :) Och juste, Lelle. Om du vill så får du bta design när du vill, för mig kvittar det och du får skriva massa konstiga saker. För mig spelar det ingen roll. Bara du känner dig "bekväm" <3
'
Iaf. Är hemma nu och ska på eriksdalsbadet med Lovisa, Tindra, Sara & Lian. Nej, jag skrev inte fel. Det ska stå Lian, inte Liam ;) haha. Jag Lovisa & Aksel hade skitkul på lektionen. Vi skrattade typ alldeles fööööör mycket! Ingrid sa tom till. Lite kul faktiskt. Lovisa blev skitröd i ansiktet. Haha, gulle <3
Man ser inte så bra, men whatever :P
Utan effekt

-Simona

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namnet var?:
Komma ihåg?

E-postadressen: (Publiceras ej!)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0